Hangar Kapıları

Hangar Kapıları

Hangar Kapıları Çalışma Prensibi

Branda hangar kapıları çelik halatlar vasıtası ile açılır ve kapanır, kapı üst noktasında bulunan profile kapı motoru monte edilmiştir. Motora bağı tambur sistemi dönerek çelik halatları üzerine sarar, çelik halata bağlı kapı iç plakaları birbiri üzerine binerek yukarı doğru katlanarak açılır.

Kapı üzerinde eşit olarak dağılmış olan çelik halatlar kapı ağırlığını eşit olarak taşır ve üzerindeki yükü minimize etmiş olurlar. Kapı pano üzerinde bulunan butonlara sürekli basılı tutulduğu sürece hareket eder, buton bırakıldığında kapı durur, kapı üst veya alt noktaya geldiğinde otomatik olarak durur.

Standart güvenlik aksesuarları :

Her halat bağlantısı motor üzerinde kopmalara karşı güvenlik svideri ile donatılmıştır, içeriden ve dışarıdan parmak sıkışmasını önleyici güvenlik sistemi, kapı düşmesi durumunda yan dikmeler üzerinde bulunur.

Opsiyonel kontrol sistemleri: Sürekli butona basma gerektirmeyen, tek dokunma ile hareket imkanı veren buton sistemi, herhangi bir engel algılayıcı olarak, zemine yakın noktada yan dikmelere emniyet fotoseli koyma imkanı.

Manuel Acil Kontrol Seçeneği

Kapı çalışma prensibi :Branda hangar kapıları çelik halatlar vasıtası ile açılır ve kapanır, kapı üst noktasında bulunan profile kapı motoru monte edilmiştir. Motora bağlı tambur sistemi dönerek çelik halatları üzerine sarar, çelik halata bağlı kapı iç plakaları birbiri üzerine binerek yukarı doğru katlanarak açılır. Kapı üzerinde eşit olarak dağılmış olan çelik halatlar kapı ağırlığını eşit olarak taşır ve üzerindeki yükü minimize etmiş olur. Kapı pano üzerinde bulunan butonlara sürekli basılı tutulduğu sürece hareket eder, buton bırakıldığında kapı durur, kapı üst veya alt noktaya geldiğinde otomatik olarak durur.

 

Hangar Kapısı Ana Gövde Özelliği

Kapının gövdesi 3 bölümden oluşmaktadır,gövde yan brandaları, bu brandaları tutan yatay plakalar ve onları taşıyan halat sistemi. Çelik halatların bir ucu her bir plakadan geçerek en alt profile, diğer uç kısmıdan yukarıda hareket eden şaft sistemine bağlanmıştır,yan brandalar akıllı cıvata sistemi ile taşıyıcı yatay plakalara sızdırmaz bir şekilde monte edilmiştir.

 

Üst Mekanizma Profil Sistemi

Üst taşıcı profil sistemi, kapı kaldırma mekanizmasını taşımaktadır, bu mekanizma sistemi; motor, tambur, şaft, halat klavuzlarından meydana gelmektedir. Kullanmakta olduğumuz bu üst mekanizma sistemi diğer üretici firmalardaki gibi çok fazla yer kaplamadığından büyük kullanım boşlukları sağlar. İyi dizayn edilmiş bu kapı sistemi kompakt ve verimli çalışma imkanı sağlar.

 

Teleskopik Hangar Kapısı Karkas Aksamı:

Teleskopik Hangar Kapısı Karkas Aksamı;galvanizli çelik profillerden imal edilmeli ve elektrostatik boya ile boyanmalıdır. Modüler yapıda olmalı, bu sebeple şantiye bölgesine nakledilmesinde ve yerine uygulanmasında kolaylık sağlamalıdır. Teleskopik yapıya uygun çalışabilmeli, EPDM Conta sistemi ile hava sızdırmazlığı sağlamalıdır. Kapı kanatları, 1KN m2 Rüzgar Mukavemet hesabına uygun olacak şekilde tasarlanmalı, imalatçı tarafından projelendirilmeli ve statik hesabıyla birlikte idarenin onayına sunulmalıdır. İdarenin onayından sonra kapı imalatı başlamalıdır.

 

Teleskopik Hangar Kapısı Kaplama Panelleri:

Teleskopik Hangar Kapısı Kaplama Panelleri, 50 mm kalınlığında yüksek yoğunluklu poliüretan köpük ile doldurulmuş 2 adet galvanize çelik levhadan oluşmalıdır. Modüler yapıya sahip ve kolay uygulanabilir - değiştirilebilir özellikte olmalıdır. Panel dolgu maddeleri Ekolojik Standartlara uygun olup,CFC içermemelidir.Panellerin birleşim yüzeylerinde gizli izolasyon contaları bulunmalı ve hava sızdırmazlığı sağlamalıdır.

 

Teleskopik Hangar Kapısı Personel Kapısı:

Teleskopik Hangar Kapısının bir lokomotif kanadı üzerinde, projesi doğrultusunda uygun ölçülerde personel kapısı olabilmelidir.

 

Teleskopik Hangar  Kapısı Aydınlatma Pencereleri:

Teleskopik Hangar Kapısı üzerinde, projesi doğrultusunda uygun ölçülerde aydınlatma  pencereleri olabilmelidir.

Pencereler  ısı yalıtımlı Akrilik İzolasyonlu Cam olarak imal edilmelidir.

 

Katlanır dikme sistemli Kapı modeli

Bu eşsiz sistem birçok kapının birlikte açılıp kapanmasına izin veren, tersane ve uçak hangarlarında istenilen açıklığa ve kullanım şekline imkan veren yapıdadır.

Yana Katlanır Hangar Kapısı Karkas Aksamı

Katlanır Hangar Kapısı Karkas Aksamı; galvanizli ve boyalı çelik profillerden imal edilmelidir.

Modüler yapıda olmalı, hasar gören panel ve parçalar değiştirilebilir özellikte olmalıdır.

Menteşelerle birbirine bağlanmış kanat çerçeveleri ;

Yana kayma ve istasyon bölgesinde katlanarak toplanma yapısına uygun açılma hareti yapabilecek özellikte olmalıdır. Kapı kanatları, 1KN/m2 Rüzgar Mukavemet hesabına uygun olacak şekilde tasarlanmalı, imalatçı tarafından projelendirilmeli ve statik hesabıyla birlikte idarenin onayına sunulmalıdır. İdarenin onayından sonra kapı imalatı başlamalıdır.

Bina Kolonu ile Kapı Kanadı arasındaki ve Kanatlar Arasındaki İzolasyon; Kenetli geçme sistemi ile hava sızdırmazlığı sağlayıcı alüminyum profiller üzerine geçirilmiş EPDM contalarla oluşturulmalıdır.

 

Yana Katlanır Hangar Kapısı Kaplama Panelleri:

Katlanır Hangar Kapısı Kaplama Panelleri;

40 mm kalınlığında yüksek yoğunluklu poliüretan köpük ile doldurulmuş 2 adet galvanize çelik levhadan oluşmalıdır.

Modüler yapıya sahipve kolay uygulanabilir - değiştirilebilir özellikte olmalıdır. Panel dolgu maddeleri Ekolojik Standartlara uygun olup, CFC içermemelidir. Panellerin birleşim yerlerinde gizli izolasyon contaları bulunmalıve hava sızdırmazlığı sağlamalıdır.

 

Yana Katlanır Hangar Kapısı Personel Kapısı:

Katlanır Hangar Kapısı üzerinde, projesi doğrultusunda uygun ölçülerde personel kapısı olabilmelidır.

 

Yana Katlanır Hangar Kapsı Aydınlatma Pencereleri:

Katlanır Hangar Kapısı üzerinde, projesi doğrultusunda uygun ölçülerde aydınlatma pencereleri olabilmelidir.

Pencereler  ısı yalıtımlı Akrilik izolasyonlu Cam olarak imal edilmelidir.

 

Yana Katlanır Hangar Kapısı Motor Sistemi:

Katlanır sistemde imal edilecek olan kapının kanatlarını harekete geçirecek ve açıldığında son noktada durduracak olan Motor Sistemi  Limit Korumalı ve Çalışma Zaman Korumalı olmalıdır. Verilecek bir puls'ta kapının tamamının açılabilmesi özelliğine sahip olmalıdır. Motor sistemi ve buna bağlı hareket iletici sistem 380-400VAC ile çalışmalıdır.

Kapının açılma -kapanma Hızı 12Mt./Dk.-15Mt./Dk . olmalıdır.

Manuel açılımlar için, motor üzeinde Manuel'e Alma sistemi bulunmalı,elektrik kesintilerinde veya ihtiyaç duyulduğunda kapı bu sistem ile manuel açılabilmelidir. Sistemde Emniyet Fotoseli Güvenlik Seti bulunmalı,kapının kapanma anında kanatlar  arasında bir cisim bulunduğunda kapanma hareketi sona ermelidir.

Bu ürün için soru sor: